e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak dodać fakturę uproszczoną?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Dokumenty
Program Subiekt nexo umożliwia wystawianie faktur uproszczonych, czyli dokumentów, które można wystawiać przy sprzedaży krajowej (z wyłączeniem wysyłkowej), gdy wartość dokumentu nie przekracza 450 zł lub 100 euro. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Sprzedaż, następnie kliknąć górne menu Dodaj – Faktura uproszczona.
2. W oknie faktury uproszczonej należy wprowadzić dane klienta na podstawie opcji dostępnych na liście: PESEL, NIP, REGON lub Nabywca – wybranie tego ustawienia umożliwi wskazanie dodanego do systemu klienta.
Istnieje możliwość zmiany domyślnie ustawionego nr PESEL, zmiany rejestru numeracyjnego i innych domyślne podstawianych parametrów (konfiguracja od pkt. 4).
3. Wskazać Status dokumentu, Transakcję i Cennik oraz dodać asortyment, następnie wybrać odpowiednią formę płatności.
W celu zmiany domyślnie podstawianych parametrów należy w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, następnie zaznaczyć Faktura uproszczona i kliknąć górne menu Popraw.
Na zakładce Podstawowe istnieje możliwość zmiany domyślnych parametrów między innymi Sposobu wskazywania nadawcy, konfiguracji kolorowania pozycji, ustawienia rejestru numeracyjnego.
Informację, w jaki sposób stworzyć i przypisać własną numerację można znaleźć tutaj.
Temat należy do Wystawianie dokumentów w Subiekcie nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.