e-Pomoc techniczna
Panel klienta w programie Biuro GT
Kategoria: Klienci biura
Moduł Panel klienta prezentuje informacje związane z klientem biura rachunkowego, umożliwia zmianę statusu wykonywanych dla niego usług (procesów) oraz wykonywać operacje zbiorcze dla wielu klientów. Aby rozpocząć pracę z tym modułem, należy z paska skrótów wybrać Panel klienta i w polu znajdującym się w górnej części modułu wyszukać klienta, którego informacje potrzeba wyświetlić.
Pod polem do wyboru klienta, pojawią się podstawowe informacje kontaktowe, a tabela poniżej wypełni się procesami przypisanymi do tego klienta (więcej o procesach można przeczytać w temacie e-pomocy – tutaj). Z tego poziomu można zmienić etap procesu, rozwijając listę etapów w kolumnie Stan realizacji procesu przy konkretnym procesie.
Po prawej stronie, obok pola wyboru klienta znajdują się następujące opcje:
-
Popraw klienta – umożliwia otworzenie kartoteki klienta z możliwością jej edycji,
-
Pokaż klienta – umożliwia otworzenie kartoteki klienta bez możliwości edycji,
-
Dane klienta w GT – otworzy dane klienta z programu księgowego (Rachmistrz lub Rewizor) lub kadrowego (Gratyfikant lub mikroGratyfikant),
-
Uruchom – pozwala uruchomić program, który zostanie wybrany z listy, od razu logując się do podmiotu wybranego klienta.
Sekcja komentarze umiejscowiona na dole modułu pozwala dodać do klienta przydatne dla pracowników biura notatki. Aby dodać taki komentarz, należy kliknąć tę sekcję Prawym Przyciskiem Myszy i wybrać opcję Dodaj komentarz. Oprócz treści zostanie również wyświetlona Data wprowadzenia oraz nazwa Użytkownika, który dodawał wpis.
Po prawej stronie, obok listy procesów znajdują się operacje zbiorcze. Aby wykonać operację zbiorczą, należy wybrać czynność, która ma zostać wykonana oraz przejść przez krótki kreator. Operacje te można wykonywać dla wielu klientów naraz.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Biurem GT.