e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak włączyć logi klienta poczty?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Konfiguracja logów umożliwia zbieranie danych diagnostycznych. Logi mogą być zbierane dla klienta poczty, komunikacji SMS i/lub synchronizacji InsERT mobile. Domyślnie opcja zapisywania logów jest wyłączona.
Aby włączyć zapisywanie logów klienta poczty, należy:
1. W lewym, górnym rogu ekranu, w wyszukiwarce programu wpisać Parametry klienta poczty, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Konfiguracja logów.
2. Zaznaczyć opcję Zapisuj logi diagnostyczne, określić Folder np. C:\Logi, w którym będą zapisywały się dane, zaznaczyć Wszystkie możliwe komunikaty, określić Kategorię logów – Klient poczty i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.