e-Pomoc techniczna
Konto InsERT – Jak wygląda proces dodawania nowego użytkownika firmy przez Konto InsERT do korzystania z usług np. Subiekta 123?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Konto InsERT, Użytkownicy
Proces dodawania nowego użytkownika firmy w portalu Konto InsERT jest realizowany na podstawie wysyłanie zaproszeń.
Uwaga! W momencie zapraszania użytkownika do korzystania z udostępnianej usługi nie jest zakładane jego indywidualne Konto InsERT.
Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie im uprawnień jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator, więc przed próbą dodania nowego lub usunięcia istniejącego, należy:
1. Zalogować się do Konta InsERT na użytkownika z uprawnieniami administratora.
2. Będąc zalogowanym w odpowiedniej firmie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.
3. Wprowadzić Adres e-mail, zaznaczyć odpowiednią opcję, np. Subiekt 123, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.