Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor GT – Jak zmienić metodę wyliczania zaliczki na podatek PIT z liniowej na progresywną i odwrotnie?

Ostatnia modyfikacja: 11.07.2022

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Wspólnicy

W celu zmiany metody wyliczania zaliczki na podatek PIT należy:

​1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Wspólnicy, a następnie otworzyć do edycji wybranego wspólnika.



2. Przejść na zakładkę Podatek i zmienić Sposób rozliczania PIT, dodając nowy wpis z datą obowiązywania oraz określić Podatek. Nowe ustawienia zatwierdzić przyciskiem OK.



3. W nowym wierszu pojawi się dodany sposób rozliczania PIT. Zatwierdzić edycję kartoteki wspólnika przyciskiem OK.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć