e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak aktywować archiwizację w chmurze (e-archiwizację)?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja
W programach linii InsERT GT są dwie możliwości aktywowania e-archiwizacji. Pierwszą z nich jest aktywacja z programu Archiwizator. W celu wykonania takiej aktywacji należy:
1. Odszukać i uruchomić w menu Start systemu Windows program Archiwizator.
2. W górnym prawym rogu programu kliknąć strzałkę w dół za napisem e-archiwizacja, z listy opcji wybrać Załóż konto.
3. W oknie Zakładanie konta wpisać nr licencji archiwizowanego programu oraz dwukrotnie adres e-mail do firmy (adres ten od tej pory będzie powiązany z usługą e-archiwizacja). Kliknąć link Regulamin, po zapoznaniu się z jego treścią zaznaczyć opcję Zgadzam się na warunki regulaminu. Wprowadzone dane zatwierdzić przyciskiem OK.
4. Na podany adres e-mail wysłane będzie hasło uaktywniające usługę w wersji próbnej na okres 14 dni (w celu uaktywnienia pełnej wersji usługi należy kontaktować się z naszym działem handlowym – nr tel. 71 7876110, czynny pon.-piąt. w godz. 8.30 – 16.30).
5. Po odebraniu poczty z potwierdzeniem uruchomienia usługi należy – w programie Archiwizator – kliknąć ikonę e-archiwizacja (w prawym górnym rogu), w oknie Logowanie do e-archiwizacji wpisać zarejestrowany w usłudze adres e-mail, a w polu hasło otrzymane hasło jednorazowe i zatwierdzić przyciskiem OK.
6. W kolejnym oknie Aktywacja konta wpisać numer licencji archiwizowanego programu, wpisać swoje nowe hasło (musi ono mieć co najmniej 8 znaków) i zatwierdzić przyciskiem OK. Potwierdzeniem zalogowania się do usługi jest zmiana koloru ikony e-archiwizacji z szarej na niebiesko-zieloną.
Drugą metodą aktywacji jest aktywacja z programu linii GT. W celu wykonania aktywacji należy:
1. W górnym prawym rogu programu kliknąć strzałkę w dół za ikoną e-archiwizacji, z listy opcji wybrać Załóż konto.
2. W oknie Zakładanie konta wpisać nr licencji archiwizowanego programu oraz dwukrotnie adres e-mail do firmy (adres ten od tej pory będzie powiązany z usługą e-archiwizacja). Kliknąć link Regulamin, po zapoznaniu się z jego treścią zaznaczyć opcję Zgadzam się na warunki regulaminu. Wprowadzone dane zatwierdzić przyciskiem OK.
3. Na podany adres e-mail wysłane będzie hasło uaktywniające usługę w wersji próbnej na okres 14 dni (w celu uaktywnienia pełnej wersji usługi należy kontaktować się z naszym działem handlowym – nr tel. 71 7876110, czynny pon.-piąt. w godz. 8.30 – 16.30).
4. Po odebraniu poczty z potwierdzeniem uruchomienia usługi, należy kliknąć ikonę e-archiwizacja (w prawym górnym rogu), w oknie Logowanie do e-archiwizacji wpisać zarejestrowany w usłudze adres e-mail, w polu hasło otrzymane hasło jednorazowe i zatwierdzić przyciskiem OK.
5. W kolejnym oknie Aktywacja konta wpisać numer licencji archiwizowanego programu, wpisać swoje nowe hasło (musi ono mieć co najmniej 8 znaków) i zatwierdzić przyciskiem OK. Potwierdzeniem zalogowania się do usługi jest zmiana koloru ikony e-archiwizacji z szarej na niebiesko-zieloną.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.