Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak wprowadzić element wyposażenia niekwalifikujący się jako środek trwały?

Ostatnia modyfikacja: 21.07.2022

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Wyposażenie, Środki trwałe

Ewidencja wyposażenia pozwala wprowadzać i przechowywać informacje o majątku przedsiębiorstwa, którego wartość oraz okres użytkowania nie pozwalają na zakwalifikowanie go, jako środka trwałego. Aby wprowadzić kartotekę wyposażenia, należy:

1. Przejść do modułu Wyposażenie, a następnie z górnego menu Dodaj wybrać Element wyposażenia.


2. W oknie widoczne są pola odpowiedzialne za poprawne zaewidencjonowanie kartoteki w programie, jak i ujęcie na wydruku ewidencji. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć