e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak wprowadzić element wyposażenia niekwalifikujący się jako środek trwały?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Wyposażenie, Środki trwałe
Ewidencja wyposażenia pozwala wprowadzać i przechowywać informacje o majątku przedsiębiorstwa, którego wartość oraz okres użytkowania nie pozwalają na zakwalifikowanie go, jako środka trwałego. Aby wprowadzić kartotekę wyposażenia, należy:
1. Przejść do modułu Wyposażenie, a następnie z górnego menu Dodaj wybrać Element wyposażenia.
2. W oknie widoczne są pola odpowiedzialne za poprawne zaewidencjonowanie kartoteki w programie, jak i ujęcie na wydruku ewidencji. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.