e-Pomoc techniczna
Jak dodać do widoku strony widget Formularz kontaktowy korzystając z vendero?
Program: vendero
Kategoria: Konfiguracja
Jedną z możliwości, jakie daje vendero jest dodanie widgetu Formularza kontaktowego, który będzie odpowiadał za kontakt pomiędzy administratorem strony, a jej klientami. Pozwala on na wprowadzenie zapytania i przesłanie go do osoby obsługującej program bez konieczności publikowania adresu e-mail na ogólnodostępnej stronie.
Oczywiście, aby posiadać możliwość wykorzystania wspomnianego widgetu konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie adresu e-mail w Panelu Administracyjnym vendero - Ustawienia - Konta e-mail. Szczegółowa instrukcja znajduje się w osobnym temacie w e-pomocy.
Po odpowiednim przypisaniu adresu e-mail do sklepu należy jeszcze dodać sam widget do witryny poprzez moduł Edycja treści - Edycja treści stron. Domyślnie formularz kontaktowy znajdować się on powinien na podstronie Kontakt, tuż obok danych firmy.
Widgety dodawane są poprzez przycisk Dodaj, znajdujący się na czarno zabarwionym kontenerze. W przypadku, gdy takiego kontenera nie posiadamy należałoby go dodać metodą drag & drop (przeciągnąć) poprzez znajdujące się po prawej stronie menu.
Kolejnym krokiem jest wybranie odpowiedniego widgetu z listy - Formularz kontaktowy.
Następnie należy go oczywiście uzupełnić, wprowadzając dane do Nagłówka, E-maila serwisowego oraz wskazując odpowiednią Konfigurację e-mail.
Nagłówek to tylko pole tekstowe, które ma informować klienta o tabelce w której ma wpisać swój adres mailowy oraz treść zgłoszenia. Zazwyczaj zawiera ona słowa "Skontaktuj się z nami" lub też inaczej sformułowane zaproszenie do skorzystania z formularza kontaktowego.
E-mail serwisowy to adres, na który ma zostać przesłana informacja o zgłoszeniu od klienta. Może to być (choć nie musi) ten sam adres na który została skonfigurowana poczta w vendero.
Konfiguracja e-maila każe wskazać wcześniej odpowiednio uzupełniony adres e-mail który będzie wyświetlany w wiadomości wysyłanej do zgłaszającego chęć kontaktu klienta. Dodatkowo wszelkie kontakty z klientem wraz z zawartością przesyłanej informacji znajdować się będą w Panelu Administracyjnym vendero - Ustawienia - Zarządzanie e-mailami.
Klient wysyłający zgłoszenie otrzyma wiadomość informującą o otrzymaniu zgłoszenia (wraz z jego powtórzoną treścią) i informację, że odpowiedź powinien otrzymać do 24h.
Na tak przesłane zgłoszenie należy przesłać odpowiedź bezpośrednio ze swojej skrzynki pocztowej (najlepiej tej wskazanej w Konfiguracji e-maila).
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z vendero.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.