e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Nie udało się pobrać danych licencyjnych. Jakie kroki podjąć?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Licencje, Pomoc techniczna
Komunikat o błędzie pojawia się w momencie, gdy program nie może uzyskać autoryzacji do serwera licencji InsERT. Przyczyną może być np. chwilowy brak internetu podczas weryfikacji połączenia z Kontem InsERT lub zmiana hasła do konta.
W pierwszej kolejności należy kliknąć Spróbuj ponownie – program odświeży połączenie bez konieczności podawania loginu oraz hasła do Konta InsERT.
Jeżeli wywołanie akcji Spróbuj ponownie nie pomoże, wtedy należy użyć opcji Podłącz ponownie Konto InsERT.
Wyświetli się okno logowania oraz jego sposoby. Po wybraniu jednego z nich program podłączy Konto InsERT oraz zaktualizuje dane licencyjne.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.