e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak rozszerzyć licencję udostępnioną przez biuro rachunkowe?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Licencje
W celu rozszerzenia licencji Subiekta 123 należy:
1. Przejść do Konta InsERT.
2. Na liście licencji odszukać usługę Subiekt 123 i kliknąć Rozszerz licencję.
UWAGA!! Przejście na licencjonowanie indywidualne oznacza rezygnację z licencji udostępnionej przez biuro rachunkowe.
3. Określić Parametry aplikacji wskazując dodatkowe moduły, następnie wybrać Okres obowiązywania. W sekcji Podgląd zostanie graficznie przedstawiony okres obowiązywania licencji.
4. Wyrazić zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi i kliknąć Zamawiam i płacę.
W systemie płatności elektronicznej PayU opłacić zamówienie.
Uwaga!! Jeżeli nie nastąpi automatyczne przekierowanie do systemu płatności elektronicznej, link do dokończenia płatności dostępny jest w szczegółach licencji Subiekta 123.
Po opłaceniu nastąpi przekierowanie do serwisu Moje konto, gdzie zostaną zaprezentowane szczegóły transakcji wraz z jej statusem.
Transakcja może przyjmować następujące statusy: Zakończona, Oczekuje na opłacenie, Anulowana.
Zakończona – płatność została zakończona i potwierdzona. Nowa licencja została aktywowana.
Oczekuje na opłacenie – płatność w trakcie realizacji lub płatność oczekuje na potwierdzenie. Korzystanie z nowej licencji będzie możliwe po potwierdzeniu płatności.
Anulowana – płatność nie zastała dokonana. Nowa licencja nie zostanie aktywowana.
Po zaksięgowaniu wpłaty, w szczegółach transakcji zostanie udostępniona opcja pobrania faktury w formacie PDF.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.