Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak rozpocząć korzystanie z licencji Subiekta 123 dla InsERT GT?

Ostatnia modyfikacja: 11.10.2023

Program: Subiekt 123

Kategoria: Uruchamianie

Aby udostępnić Subiekta 123 klientom biura rachunkowego, które pracuje na programach księgowych z linii InsERT GT, konieczne jest posiadanie licencji specjalnej Subiekta 123 dla InsERT GT - licencja dla biur rachunkowych.

Szczegółowe informacje dotyczące licencji specjalnej dostępne są na stronie subiekt12​​3.pl.

Licencję można zamówić w sieci dystrybucji InsERT lub kontaktując się z naszym konsultantem: tel. 71 78 76 110, lub e-mail: asp@insert.com.pl.

1. Po zakupie licencji Subiekta 123 dla InsERT GT zostanie przesłana wiadomość e-mail potwierdzająca aktywację licencji.

Uwaga​! W przypadku braku Konta InsERT​ zarejestrowanego na potrzeby Subiekta 123 lub produktów z linii InsERT nexo, w wiadomości e-mail dostępny będzie link aktywacyjny, który pozwoli założyć nowe Konto InsERT, do którego zostanie automatycznie przypisana kupiona licencja. Procedura tworzenia Konta InsERT opisana jest tutaj.


2. Po zalogowaniu się do Konta InsERT, na zakładce Moje produkty widoczna będzie licencja na program Subiekt 123 dla InsERT GT

Uwaga! Do czasu zatwierdzenia licencji przez dział handlowy firmy InsERT, będzie ona posiadać status Oczekujący na zatwierdzenie. Do czasu zatwierdzenia licencji nie można udostępnić jej klientom. Potwierdzenie licencji może zająć do 5 dni roboczych.


Z poziomu Konta InsERT można zarządzać biurem rachunkowym, np. udostępnić Subiekta 123 dla swoich klientów lub zarządzać posiadanymi licencjami (Subiekt 123, Subiekt 123 dla InsERT GT, Subiekt 123 dla InsERT nexo, InsERT nexo, Usługa SMS).

Zobacz również:

Jak udostępnić Subiekta 123 w ramach​ licencji biurowej Subiekt 123 dla InsERT GT?​

Jak rozpocząć korzystanie z udostępnionej usługi?

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki