e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak dodać nowego użytkownika?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Użytkownicy
W celu dodania nowego użytkownika Subiekta 123 należy:
1. W lewym dolnym rogu wybrać opcję Konfiguracja, a następnie z sekcji Firma wybrać Użytkownicy firmy.
2. Wybrać Zarządzanie użytkownikami.
3. Nastąpi przekierowanie do serwisu Konto InsERT, które jest wspólnym miejscem do zarządzania licencjami oraz danymi firmy. W tym miejscu należy kliknąć Dodaj użytkownika.
4. W formularzu wprowadzić Adres e-mail, na który zostanie wysłany link pozwalający na powiązanie Konta InsERT użytkownika z firmą, w sekcji Uprawnienia do produktów zaznaczyć Subiekta 123 i kliknąć Dodaj użytkownika.
5. Efektem dodania nowego użytkownika jest wysłanie linka aktywacyjnego na podany adres i dodanie go do sekcji Zaproszeni użytkownicy.
6. Użytkownik firmy po kliknięciu otrzymanego linka aktywacyjnego, zostanie przekierowany na stronę logowania do serwisu Konto InsERT, na której będzie mógł zdecydować, czy chce powiązać posiadane przez siebie Konto InsERT, czy też założyć zupełnie nowe. Po pomyślnym powiązaniu konta z firmą na liście zaktualizowane zostaną informacje o nowo dodanym użytkowniku.
Poradnik: Jak rozpocząć korzystanie z udostępnionej usługi?