e-Pomoc techniczna
Jak konfigurować dostawy w vendero?
Program: vendero
Kategoria: Konfiguracja
Dostawy, tak jak i formy płatności są pozycjami, które należy poprawnie wypełnić w vendero, aby móc prowadzić bezproblemową sprzedaż.
Temat został szczegółowo opisany i wchodzi w skład przewodnika, umożliwiającego samodzielne założenie e-sklepu od początku do końca. Uruchom e-sklep w aplikacji vendero dzięki Tutoriale InsERT – przewodniki krok po kroku i zyskaj nowe możliwości.
Dodanie ich następuje z poziomu Panelu Administracyjnego vendero, z menu Ustawienia – Dostawa poprzez widoczny w prawym górnym rogu Nowy sposób dostawy.
Należałoby następnie odpowiednio uzupełnić pojawiające się pola – pamiętając zarazem, ze Nazwa, Cena, Czas dostawy oraz Sposoby płatności są obowiązkowe do wypełnienia. Szczegółowe informacje dostępne są w osobnym temacie e-pomocy.
Przy uzupełnianiu powyższych pól należy też wziąć pod uwagę, że korzystanie z wagi i objętości przy formach dostawy może prowadzić do problemów jeżeli nie zostały one uzupełnione na towarach przesłanych z systemu sprzedażowego GT lub nexo co również zostało opisane w osobnym temacie e-pomocy.
W przypadku korzystania z wtyczek dotyczących dostaw dostępnych w vendero (takich jak Apaczka) na liście pojawią się też nowe pozycje, które należałoby skonfigurować. Przy korzystaniu z nich wprowadzanie masy towaru w programie sprzedażowym jest absolutnie wymagane.
UWAGA!
W przypadku skorzystania z opcji Ponownego podpięcia witryny wymagana jest ponowne uzupełnienie informacji z poziomu Ustawienia – Płatności oraz Ustawienia – Dostawa.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z vendero.