Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak konfigurować dostawy w vendero?

Ostatnia modyfikacja: 29.06.2023

Program: vendero

Kategoria: Konfiguracja

Dostawy, tak jak i formy płatności są pozycjami, które należy poprawnie wypełnić w vendero, aby móc prowadzić bezproblemową sprzedaż. ​

Temat został szczegółowo opisany i wchodzi w skład przewodnika, umożliwiającego samodzielne założenie e-sklepu od początku do końca. Uruchom e-sklep w aplikacji vendero dzięki Tutoriale InsERT – przewodniki krok po kroku i zyskaj nowe możliwości.

Dodanie ich następuje z poziomu Panelu Administracyjnego vendero, z menu Ustawienia – Dostawa poprzez widoczny w prawym górnym rogu Nowy sposób dostawy.

     

Należałoby następnie odpowiednio uzupełnić pojawiające się pola – pamiętając zarazem, ze Nazwa, Cena, Czas dostawy oraz Sposoby płatności są obowiązkowe do wypełnienia. Szczegółowe informacje dostępne są w osobnym temacie e-pomocy.

 
 

Przy uzupełnianiu powyższych pól należy też wziąć pod uwagę, że korzystanie z wagi i objętości przy formach dostawy może prowadzić do problemów jeżeli nie zostały one uzupełnione na towarach przesłanych z systemu sprzedażowego GT lub nexo co również zostało opisane w osobnym temacie e-pomocy.

W przypadku korzystania z wtyczek dotyczących dostaw dostępnych w vendero (takich jak Apaczka) na liście pojawią się też nowe pozycje, które należałoby skonfigurować. Przy korzystaniu z nich wprowadzanie masy towaru w programie sprzedażowym jest absolutnie wymagane.

UWAGA!

W przypadku skorzystania z opcji Ponownego podpięcia witryny wymagana jest ponowne uzupełnienie informacji z poziomu Ustawienia Płatności oraz Ustawienia – Dostawa.

Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z vendero.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki