e-Pomoc techniczna
Gratyfikant nexo – Jak aktywować Portal pracownika oraz zaktualizować w nim dane?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Portal pracownika, Pracownicy
Posiadając aktywny abonament w programie Gratyfikant nexo można korzystać z Portalu pracownika, czyli internetowego serwisu, w którym pracownicy mogą zgłaszać planowane urlopy, sprawdzać wymiar należnego i pozostałego urlopu oraz weryfikować naliczone dla nich wynagrodzenia. Pracownicy obciążeni potrąceniem komorniczym mogą również sprawdzić, jaka kwota została już spłacona i ile pozostało do spłaty. W celu aktywacji portalu pracownika należy:
1. W prawym górnym rogu programu kliknąć ≡, a następnie w zakładce Ustawienia – Uruchom serwer. Zaznaczenie opcji Uruchom po starcie systemu, spowoduje, że wraz z ponownym uruchomieniem komputera serwer e-usług zostanie automatycznie włączony.
2. W celu aktualizacji danych znajdujących się na Portalu pracownika należy rozwinąć ikony systemowe znajdujące się w prawym dolnym rogu systemu Windows oraz kliknąć prawym przyciskiem myszy ikonę Serwera e-Usług, po czym wybrać Aktualizuj portal pracownika.
3. Po zakończeniu synchronizacji zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących obsługi Portalu pracownika.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.