Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak dodać oddział?

Ostatnia modyfikacja: 04.11.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja

Konfiguracja oddziałów pozwala zobrazować strukturę lokalizacyjną firmy. Dzięki temu w programie można będzie w szybki sposób sprawdzić np. stan towaru w danym oddziale i przypisanym do niego magazynie, a także wydać lub zakupić towary na podstawie jednego dokumentu do wielu oddziałów i ich magazynów. 

W celu dodania nowego oddziału należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Oddziały i kliknąć Dodaj.

Uwaga! Obsługa wielu oddziałów możliwa jest tylko w wersji PRO.

 ​

2. W oknie możliwe do wypełnienia są:

  • Dane adresowe oddziału (z tego miejsca pobierane jest miejsce wystawienia dokumentu);

  • Cennik, który obowiązuje w obrębie oddziału;

  • Skąd mają być pobierane formy płatności i jak mają być obsługiwane;

  • ​​​Przypisane magazyny w obrębie oddziału;

  • Stanowiska kasowe w tym oddziale;

  • Dodatkowe adresy firmy.

Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy​ w Subiekcie nexo​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki