e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak dodać oddział?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja
Konfiguracja oddziałów pozwala zobrazować strukturę lokalizacyjną firmy. Dzięki temu w programie można będzie w szybki sposób sprawdzić np. stan towaru w danym oddziale i przypisanym do niego magazynie, a także wydać lub zakupić towary na podstawie jednego dokumentu do wielu oddziałów i ich magazynów.
W celu dodania nowego oddziału należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Oddziały i kliknąć Dodaj.
Uwaga! Obsługa wielu oddziałów możliwa jest tylko w wersji PRO.
2. W oknie możliwe do wypełnienia są:
-
Dane adresowe oddziału (z tego miejsca pobierane jest miejsce wystawienia dokumentu);
-
Cennik, który obowiązuje w obrębie oddziału;
-
Skąd mają być pobierane formy płatności i jak mają być obsługiwane;
-
Przypisane magazyny w obrębie oddziału;
-
Stanowiska kasowe w tym oddziale;
-
Dodatkowe adresy firmy.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy w Subiekcie nexo.