e-Pomoc techniczna
Jak dodać lub usunąć użytkownika z uprawnieniami administratora w serwisie Konto InsERT?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Konto InsERT
Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie im uprawnień jest możliwe jedynie z poziomu użytkownika typu administrator, więc przed próbą dodania nowego lub usunięcia istniejącego, należy:
1. Otworzyć w przeglądarce internetowej stronę https://konto.insert.com.pl, wpisać dane do logowania i kliknąć Zaloguj się.
2. Upewnić się, że wybrana jest dobra firma, jeśli nie to należy Zmienić firmę, następnie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.
2. Wpisać Adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywacyjny i który zostanie przypisany do nowego użytkownika, w sekcji Uprawnienia w firmie zaznaczyć Administrator firmy oraz ustalić, czy użytkownik ma posiadać również Uprawnienia administratora globalnego, następnie zatwierdzić przyciskiem Dodaj użytkownika.
UWAGA! Dodanie nowego użytkownika z uprawnieniami administratora umożliwi mu pełny dostęp do wszystkich funkcji serwisu Konto InsERT, m.in. odłączenie innych użytkowników, usunięcie licencji, zmiana loginu i hasła do konta itp.
Zostanie wyświetlone potwierdzenie wysłania zaproszenia.
W celu przyjęcia zaproszenia należy:
1. Otworzyć mail wysłany o nazwie [InsERT] Zaproszenie do korzystania z udostępnionych usług i aplikacji, kliknąć przycisk Akceptuj zaproszenie. Jeżeli przycisk nie będzie działał lub będzie niewidoczny, należy kliknąć link poniżej lub skopiować go i wkleić do przeglądarki.
2. Zalogować się do Konta InSERT, do którego mają zostać nadane uprawnienia lub Utworzyć nowe konto.
Zalogować się do Konta InsERT.
Zostanie wyświetlone potwierdzenie przyjęcia zaproszenia.
Po zakończeniu wszystkich czynności nowy użytkownik będzie widoczny w menu Użytkownicy strony głównej serwisu Konto InsERT i będzie mógł zalogować się na nie.
Aby usunąć użytkownika, należy:
1. Przy użytkowniku kliknąć trzy kropki, następnie Odłącz.
2. Zapoznać się z informacją dotyczącą odłączenia użytkownika. Aby potwierdzić wykonanie akcji, należy kliknąć Odłącz użytkownika.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.