Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak dodać dokument na „13 miesiąc”?
Ostatnia modyfikacja: 26.02.2024
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Dokumenty księgowe
Po wykonaniu operacji Wstępne zamknięcie w programie można wprowadzać tylko dokumenty na tzw. „13 miesiąc". Trzynasty miesiąc jest określeniem okresu, w którym uwzględniać należy np. dokumenty bądź błędy mające istotny wpływ na stan aktywów i pasywów lub na wynik finansowy ujawnione po zamknięciu roku obrotowego, ale przed zatwierdzeniem sprawozdania finansowego. Data zapisu zostanie ustawiona na ostatni dzień okresu obrachunkowego. Aby dodać dokument, należy:
1. Dodać zwykły Dekret lub dokumentu Polecenia Księgowania, a następnie kliknąć w Data zapisu i Ujmij w 13 miesiącu. Przycisk Zapisz zatwierdzi zmiany.