Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak rozliczyć fakturę zakupu dyspozycją bankową?

Ostatnia modyfikacja: 04.12.2023

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Bank

W celu rozliczenia faktury zakupu dyspozycją bankową należy:

1. Przejść do modułu Zakup, następnie zaznaczyć fakturę na ​liście i z górnego menu Rozlicz wybrać Dyspozycją Bankową.

 

2. Pojawi się okno, w którym trzeba wskazać, z jakiego rachunku i z jaką datą realizacji program ma wykonać dyspozycję. Program automatycznie przeniesie kontrahenta, kwotę czy numer rachunku na podstawie danych wprowadzonych w dokumencie źródłowym jak i danych wypełnionych w samym kontrahencie. W sekcji rozliczenia pojawią się dokumenty, które będą powiązane z dyspozycją oraz po jej Wykonaniu program rozliczy fakturę zakupu. Przycisk Zapisz stworzy dyspozycję. ​Aby wysłać dyspozycję do pliku Elixir tak, żeby wykonać przelew z banku, należy zapoznać się z innym artykułem e-Pomocy technicznej (tutaj)

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki