e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak rozliczyć fakturę zakupu dyspozycją bankową?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Bank
W celu rozliczenia faktury zakupu dyspozycją bankową należy:
1. Przejść do modułu Zakup, następnie zaznaczyć fakturę na liście i z górnego menu Rozlicz wybrać Dyspozycją Bankową.
2. Pojawi się okno, w którym trzeba wskazać, z jakiego rachunku i z jaką datą realizacji program ma wykonać dyspozycję. Program automatycznie przeniesie kontrahenta, kwotę czy numer rachunku na podstawie danych wprowadzonych w dokumencie źródłowym jak i danych wypełnionych w samym kontrahencie. W sekcji rozliczenia pojawią się dokumenty, które będą powiązane z dyspozycją oraz po jej Wykonaniu program rozliczy fakturę zakupu. Przycisk Zapisz stworzy dyspozycję. Aby wysłać dyspozycję do pliku Elixir tak, żeby wykonać przelew z banku, należy zapoznać się z innym artykułem e-Pomocy technicznej (tutaj)