Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sello NX – Jak włączyć logowanie komunikacji z serwisem w celu zgłoszenia problemu do firmy InsERT?

Ostatnia modyfikacja: 21.01.2025

Program: Sello NX

Kategoria: Integracje

​W wersji 53.0.0 Sello NX udostępniono opcję logowania komunikacji z serwisami kont integracji do pliku. Utworzone w ten sposób logi pozwalają na dokładną analizę przypadku i mogą znacząco ułatwić diagnozowanie ewentualnych błędów. W celu wygenerowania i przesłania pliku z logami do firmy InsERT należy:

1. Przejść do KonfiguracjiKonta integracji, zaznaczyć pozycję na liście i kliknąć Popraw.


2. Na zakładce Zaawansowane włączyć parametr Loguj do pliku komunikację z serwisem, a następnie wybrać Zapisz.


3. Kolejnym krokiem jest wykonanie w programie czynności, która generuje problem. Dane dotyczące operacji zostaną zapisane w formie pliku.

4. Odnaleźć utworzony plik w folderze C:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\SelloNX\<Nazwa integracji>-<unikalny identyfikator integracji>. Przejście do lokalizacji z logami możliwe jest poprzez przycisk Pokaż logi.​


5. Plik z logami będzie posiadał nazwę w formie <Nazwa integracji>-<unikalny identyfikator integracji>-<data> oraz rozszerzenie .json. Plik należy przesłać na adres sello@insert.com.pl.

Uwaga! Jeżeli w folderze znajduje się wiele plików, należy przesłać najnowszy z nich.


6. Po przesłaniu plików do analizy logowanie można wyłączyć odznaczając parametr Loguj do pliku komunikację z serwisem. Możliwe jest również wykasowanie dotychczas utworzonych plików dzięki opcji Wyczyść logi. Zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki