e-Pomoc techniczna
Sello NX – Jak włączyć logowanie komunikacji z serwisem w celu zgłoszenia problemu do firmy InsERT?
Program: Sello NX
Kategoria: Integracje
W wersji 53.0.0 Sello NX udostępniono opcję logowania komunikacji z serwisami kont integracji do pliku. Utworzone w ten sposób logi pozwalają na dokładną analizę przypadku i mogą znacząco ułatwić diagnozowanie ewentualnych błędów. W celu wygenerowania i przesłania pliku z logami do firmy InsERT należy:
1. Przejść do Konfiguracji – Konta integracji, zaznaczyć pozycję na liście i kliknąć Popraw.
2. Na zakładce Zaawansowane włączyć parametr Loguj do pliku komunikację z serwisem, a następnie wybrać Zapisz.
3. Kolejnym krokiem jest wykonanie w programie czynności, która generuje problem. Dane dotyczące operacji zostaną zapisane w formie pliku.
4. Odnaleźć utworzony plik w folderze C:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\SelloNX\<Nazwa integracji>-<unikalny identyfikator integracji>. Przejście do lokalizacji z logami możliwe jest poprzez przycisk Pokaż logi.
5. Plik z logami będzie posiadał nazwę w formie <Nazwa integracji>-<unikalny identyfikator integracji>-<data> oraz rozszerzenie .json. Plik należy przesłać na adres sello@insert.com.pl.
Uwaga! Jeżeli w folderze znajduje się wiele plików, należy przesłać najnowszy z nich.
6. Po przesłaniu plików do analizy logowanie można wyłączyć odznaczając parametr Loguj do pliku komunikację z serwisem. Możliwe jest również wykasowanie dotychczas utworzonych plików dzięki opcji Wyczyść logi. Zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.