e-Pomoc techniczna
Sello NX – Jak skonfigurować automatyczną wysyłkę wiadomości e-mail z podziękowaniem za złożone zamówienie?
Program: InsERT nexo, Sello NX
Kategoria: Automatyzacja, Poczta elektroniczna, Zamówienia
Program Sello NX pozwala stworzyć automat wysyłający wiadomości e-mail z podziękowaniem do klientów za złożone zamówienie. Aby to wykonać, należy:
1. Wyszukać i przejść do modułu Szablony wiadomości, a następnie wybrać opcję z górnego widoku menu Dodaj – Szablon wiadomości pocztowej.
2. Wpisać nazwę i uzupełnić temat wybierając opcję TAG – Zamówienie wysyłkowe – id zamówienia z serwisu.
3. Wprowadzić treść wiadomości (użytkownik może wykorzystać autoteksty dostępne po prawej stronie lub Tagi), a następnie zapisać szablon.
W przykładzie zostały zastosowane Tagi, które są dostępne pod prawym przyciskiem myszy po wcześniejszej aktywacji w Laboratorium.
4. Po stworzeniu Szablonu wiadomości – wyszukać i przejść do modułu Automatyzacja, a następnie wybrać opcję Dodaj – Automat.
5. Uzupełnić Nazwę oraz Opis automatu. Następnie wybrać Uruchamianie Po zapisaniu obiektu – Zamówienie wysyłkowe. W sekcji Warunki wykonania wybrać Automat zostanie wykonany, gdy – wszystkie warunki zostaną spełnione. Dodać Warunek wykonania zgodnie z przykładem na poniższym zrzucie ekranu:
6. W sekcji Czynności do wykonania wybrać Utwórz wiadomość e-mail, następnie wskazać stworzony wcześniej Szablon – Podziękowanie za zamówienie. Pole Adresat ustawić na (dane kontaktowe z zamówienia). Zapisać automat.
Efekt końcowy konfiguracji prezentuje się następująco:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.