Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sello NX – Jak skonfigurować automatyczną wysyłkę wiadomości e-mail z podziękowaniem za złożone zamówienie?

Ostatnia modyfikacja: 28.11.2024

Program: InsERT nexo, Sello NX

Kategoria: Automatyzacja, Poczta elektroniczna, Zamówienia

​​Program Sello NX pozwala stworzyć automat wysyłający wiadomości e-mail z podziękowaniem do klientów za złożone zamówienie. Aby to wykonać, należy:

1. Wyszukać i przejść do modułu Szablony wiadomości, a następnie wybrać opcję z górnego widoku menu DodajSzablon wiadomości pocztowej.


2. Wpisać nazwę i uzupełnić temat wybierając opcję TAG – Zamówienie wysyłkoweid zamówienia z serwisu


3. Wprowadzić treść wiadomości (użytkownik może wykorzystać autoteksty dostępne po prawej stronie lub Tagi), a następnie zapisać szablon.


W przykładzie zostały zastosowane Tagi, które są dostępne pod prawym przyciskiem myszy po wcześniejszej aktywacji w Laboratorium.​


4. Po stworzeniu Szablonu wiadomości – wyszukać i przejść do modułu Automatyzacja, a następnie wybrać opcję DodajAut​omat

​​

5. Uzupełnić Nazwę oraz Opis automatu. Następnie wybrać Uruchamianie Po zapisaniu obiektuZamówienie wysyłkowe. W sekcji Warunki wykonania wybrać Automat zostanie wykonany, gdy – wszystkie warunki zostaną spełnione. Dodać Warunek wykonania zgodnie z przykładem na poniższym zrzucie ekranu:


6. W sekcji Czynności do wykonania wybrać Utwórz wiadomość e-mail, następnie wskazać stworzony wcześniej SzablonPodziękowanie za zamówienie​. Pole Adresat ustawić na (dane kontaktowe z zamówienia). Zapisać automat. 


Efekt końcowy konfiguracji prezentuje się następująco: 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki