Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak wykonać automatyczną dekretację dokumentów, które zostały przesłane z poziomu Portalu Dokumentów?

Ostatnia modyfikacja: 12.11.2024

Program: InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rewizor nexo

Kategoria: Dekretacja dokumentów, Dokumenty pobrane

​Programy linii InsERT nexo umożliwią skorzystanie z mechanizmu automatycznej dekretacji dokumentów, które​ zostały przesłane z poziomu Portalu Dokumentów za pomocą dokumentów do dekretacji i schematów dekretacji. Aby to zrobić, należy:

Przejść do modułu Dokumenty pobrane, następnie w Opisie dokumentu [CTRL + O] ​istnieje możliwość wskazania Typu dokumentu do dekretacji automatycznej (zdjęcie ​1), a z górnego menu Operacje wybrania jednej z opcji Dekretacji (zdjęcie 2).

zdjęcie 1​​


zdjęcie 2


Operacja zmiana typu dokumentu do dekretacji wiąże się z dodaniem do systemu obrazu księgowego. Obrazy księgowe znajdują się w module Dekretacja dokumentów. Użytkownik z tego miejsca w programie ma również możliwość dekretacji dokumentów oraz weryfikacji wczytanych do programu danych.


W celu poprawnego wykonania dekretacji automatycznej, w programie muszą zostać wcześniej skonfigurowane schematy dekretacji. ​Artykuły e-Pomocy technicznej opisujące czym są schematy dekretacji:​

​​Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technic​​znej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów​​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki