Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak przygotować plik do księgowości zawierający faktury i korekty VAT zakupu?

Ostatnia modyfikacja: 30.09.2024

Program: Subiekt 123

Kategoria: Komunikacja

​​​

W celu przygotowania w programie Subiekt 123 pliku komunikacji EDI++ zawierającego faktury i korekty VAT zakupu należy:

1. Z listy modułów wybrać Księgowość i kliknąć symbol + znajdujący się w prawym górnym rogu modułu.


2. W celu stworzenia pliku EDI++, w polu Rodzaj wybrać Wymiana z GT (off-line, EDI++) i wskazać Okres, z którego mają zostać wzięte dokumenty. W celu uwzględnienia tylko dokumentów zakupu w polu Wybierz sprzedaż wg wybrać opcję Pomiń, a w polu Wybierz zakup wg wskazać datę, według której zostaną ujęte faktury i korekty zakupu we wskazanym powyżej okresie. W tabeli poniżej zaznaczyć dokumenty, które mają być umieszczone w pliku komunikacji i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


3. Wygenerowany plik widoczny będzie w module Księgowość. Plik można pobrać na dysk i przekazać go do księgowości w dogodny sposób lub wysłać e-mailem


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki