e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Wyszukiwanie danych w Raportach własnych
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Raporty własne to jedna z funkcjonalności wchodzących w skład modułu Raportowanie PRO+, pozwalająca na budowanie zestawień przy pomocy intuicyjnego interfejsu i generowanie ich w dowolnym momencie pracy z programem.
W przypadku trudności z wykorzystaniem funkcjonalności zalecamy kontakt z dyplomowanym serwisantem, bądź skorzystanie z pomocy zdalnej.
Pierwszym krokiem podczas tworzenia nowego Raportu własnego jest wybranie Głównego elementu – stanowi on podstawowe źródło danych, które mogą zostać wykorzystane jako Filtry, Wiersze oraz Kolumny.
Po jego wskazaniu, poniżej paska wyszukiwania wyświetlą się dostępne pola – ich Nazwa, Opis, oraz ikona informująca o Typie.
Wśród dostępnych Typów pól wymienić można:
-
Kliknięcie nazwy elementu umożliwia rozwinięcie elementów podrzędnych;
-
Pole z predefiniowaną listą;
-
Pole wyboru Tak/Nie;
-
Pole z datą;
-
Pole z liczbą całkowitą;
-
Pole z liczbą zmiennoprzecinkową;
-
Pole z ciągiem znaków.
Po przejściu do elementu podrzędnego nad paskiem wyszukiwania wyświetli się aktualna lokalizacja.
Kliknięcie danego pola podrzędnego spowoduje przejście do jego lokalizacji – przykładowo, kliknięcie ikony domu spowoduje przejście do lokalizacji startowej.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: