e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak dodać nowego kontrahenta z poziomu dekretu?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Dokumenty księgowe, Klienci
Program Rewizor nexo umożliwia dodawanie kartotek klientów, podczas tworzenia dekretu. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Dokumenty księgowe i z górnego menu Dodaj wybrać Dekret księgowy.
2. W oknie dekretu wprowadzić numer konta kartotekowego, a następnie kliknąć klawisz [Insert].
3. Wpisać NIP/REGON, aby program wczytał dane z GUS lub uzupełnić kartotekę klienta ręcznie i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.