Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak zaprosić klienta biura do korzystania z wymiany dokumentów online?

Ostatnia modyfikacja: 04.10.2024

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Komunikacja



W programie Rachmistrz nexo oraz Rewizor nexo istnieje możliwość zaproszenia klienta biura do korzystania z wy​​​miany online dokumentów. W tym celu należy:

1. W wyszukiwarce wpisać i przejść do Konfiguracji – Nadawcy dokumentów, a następnie w górnym menu kliknąć Dodaj.


2. W oknie zaznaczyć opcję On-line i przejść Dalej.


3. W kolejnym kroku wybrać Rozpocznij współpracę i przejść Dalej.


4. W oknie, które się pojawi wpisać Adres e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie do klienta biura, który będzie wysyłać dokumenty, wypełnić Nazwę, Hasło szyfrowania (opcjonalnie). Po wypełnieniu pól przejść Dalej.


5. W ostatnim oknie program poinformuje o utworzeniu nowego nadawcy dokumentów i wysłaniu zaproszenia, a także pokaże instrukcję z krokami, które musi wykonać klient biura. Zatwierdzić przyciskiem ​Zakończ.


Jak odebrać zaproszenie do wymiany dokumentów online w programie księgowym przeczytać można tu​taj

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki