Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak zaprosić klienta biura do korzystania z wymiany dokumentów online?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Komunikacja
W programie Rachmistrz nexo oraz Rewizor nexo istnieje możliwość zaproszenia klienta biura do korzystania z wymiany online dokumentów. W tym celu należy:
1. W wyszukiwarce wpisać Nadawcy dokumentów, a następnie w górnym menu kliknąć Dodaj.
![](https://www.insert.com.pl/.media/e-pomoc/Zdjecia/2338/1.png)
2. W oknie zaznaczyć opcję On-line i przejść Dalej.
![](https://www.insert.com.pl/.media/e-pomoc/Zdjecia/2338/2.png)
3. W kolejnym kroku wybrać Rozpocznij współpracę i przejść Dalej.
![](https://www.insert.com.pl/.media/e-pomoc/Zdjecia/2338/3.png)
4. W oknie, które się pojawi wpisać Adres e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie do klienta biura, który będzie wysyłać dokumenty, wypełnić Nazwę, Hasło szyfrowania (opcjonalnie). Po wypełnieniu pól przejść Dalej.
![](https://www.insert.com.pl/.media/e-pomoc/Zdjecia/2338/4.png)
5. W ostatnim oknie program poinformuje o utworzeniu nowego nadawcy dokumentów i wysłaniu zaproszenia, a także pokaże instrukcję z krokami, które musi wykonać klient biura.
![](https://www.insert.com.pl/.media/e-pomoc/Zdjecia/2338/5.png)
Jak odebrać zaproszenie do wymiany dokumentów online w programie księgowym przeczytać można tutaj.