e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak prawidłowo zakończyć współpracę z klientem Biura rachunkowego?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Konto InsERT, Licencje, RODO
Podczas użytkowania programów serii InsERT GT jako Biuro rachunkowe, niekiedy dochodzi do sytuacji, w której współpraca z dotychczasowym klientem zostaje zakończona, a baza danych klienta zostaje przekazana do nowego Biura. W celu poprawnego zrealizowania takiego procesu należy zastosować się do poszczególnych kroków:
Rejestracja Biura rachunkowego w Koncie InsERT
Jeżeli nie zostało to wcześniej wykonane, w pierwszej kolejności należy utworzyć konto w serwisie Konto InsERT i zarejestrować w nim swoje Biuro rachunkowe. Artykuły e-Pomocy technicznej opisujące powyższe operacje dostępne są poniżej:
Wyrejestrowanie klienta biura
Licencje na programy księgowe serii InsERT GT w przypadku Biur rachunkowych opierają się o ilość obsługiwanych klientów biura. Aby zmniejszyć liczbę wykorzystanych licencji po zakończeniu współpracy z danym klientem, należy go wyrejestrować. Proces wyrejestrowania klienta Biura rachunkowego został opisany w artykule:
Przygotowanie bazy danych do przekazania
Przed przekazaniem bazy danych klienta biura konieczne jest usunięcie wszelkich danych dotyczących dotychczasowego Biura rachunkowego. Aby to zrobić, należy odłączyć Konto InsERT wskazane w podmiocie, a następnie przesłać bazę danych do firmy InsERT w celu usunięcia wprowadzonych danych licencyjnych.
Operacja odłączenia Konta InsERT została opisana w artykule:
Przesłanie bazy danych w celu usunięcia wprowadzonych danych licencyjnych może zostać zrealizowane przez dowolne z Biur rachunkowych biorących udział w migracji klienta biura.
Proces przesłania bazy danych do firmy InsERT został opisany w artykule:
Ważne jest, aby podczas wysyłania formularza kontaktowego znalazła się w nim prośba o rozkodowanie bazy danych z wprowadzonych danych licencyjnych, w celu zmiany danych właściciela licencji.
Uwaga! Należy pamiętać, iż zmiana danych licencyjnych jest usługą płatną. Cennik specjalistycznej pomocy technicznej znajduje się tutaj.
Po otrzymaniu poprawionej bazy danych od firmy InsERT będzie ona gotowa do wprowadzenia nowych danych licencyjnych.
Uwaga! Niedotrzymanie powyższych wytycznych może mieć poważne skutki związane z naruszeniem postanowień licencyjnych, udostępnieniem osobom trzecim danych biura rachunkowego oraz narażeniem na wyciek danych klientów biura, a co za tym idzie łamaniem przepisów związanych z RODO.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.