e-Pomoc techniczna
Lekarz PLUS – Jak skonfigurować powiadomienia e-mail dla pacjentów i personelu?
Program: Lekarz PLUS
Kategoria: Konfiguracja
Aplikacja Lekarz PLUS jest zintegrowana z systemem do rezerwacji zarezerwuj.pl. Pozwala to łączyć i wykorzystywać funkcjonalności platformy rezerwacyjnej w systemie zarządzania placówką medyczną. Jedną z takich funkcjonalności są Powiadomienia e-mail. Dzięki nim można automatycznie wysyłać wiadomości e-mail do pacjentów i personelu potwierdzające zaplanowane wizyty lub informujące o ich zmianie. Konfiguracja powiadomień e-mail odbywa się w aplikacji rezerwacyjnej. W tym celu należy:
1. Z listy modułów wybrać Ustawienia, a z listy ustawień Powiadomienia e-mail.
2. Konfiguracja powiadomień e-mail dla placówki medycznej odbywa się w aplikacji zarezerwuj.pl. Kliknięcie przycisku Dalej spowoduje przekierowanie do ustawień na platformie rezerwacyjnej. Konfiguracja powiadomień e-mail została szerzej opisana w oddzielnym artykule e-Pomocy technicznej.