Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Lekarz PLUS – Jak wystawić e-receptę?

Program: Lekarz PLUS

Kategoria: Obsługa

​Aplikacja Lekarz PLUS umożliwia wystawianie e-recept podczas przeprowadzanych wizyt. W tym celu należy:

1. Rozpocząć lub otworzyć rozpoczętą wcześniej wizytę z pacjentem, któremu zostanie wystawiona e-recepta. Artykuł e-Pomocy opisujący, jak rozpocząć wizytę dostępny jest tutaj.


2. Na formularzu wizyty przejść do sekcji Recepty i kliknąć przycisk Wystaw receptę.

 

3. W górnej części okna Dodawanie recepty widać status konfiguracji eWUŚ, status ubezpieczenia oraz status dostępu do refundacji pacjenta.


4. Wyszukać potrzebne leki. W tym celu należy wprowadzić nazwę leku i wybrać odpowiednią pozycję z listy rozwijanej.


5. Po wybraniu lekarstwa należy uzupełnić dane o ilości rodzaju opakowania, wprowadzić Termin realizacji oraz uzupełnić Dawkowanie. Pozycję można rozszerzyć o Uwagi dla farmaceuty. W prawym dolnym rogu jest możliwość wystawienia recepty na 365 dni oraz dodanie oznaczenia Nie wydawać zamienników. Po wprowadzeniu wszystkich pozycji leków na receptę zapisać ją przyciskiem Zaakceptuj receptę.


6. W formularzu wizyty wystawić e-receptę przyciskiem Podpisz i wyślij.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki