Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Lekarz PLUS – Jak dodać pacjenta?
Ostatnia modyfikacja: 06.06.2024
Program: Lekarz PLUS
Kategoria: Klienci
Do umawiania wizyt i zapisywania ich szczegółów konieczne jest wprowadzenie pacjenta. W celu założenia w aplikacji Lekarz PLUS kartoteki pacjenta należy:
1. Z listy modułów wybrać Pacjenci, a następnie kliknąć przycisk Dodaj Pacjenta.
2. Uzupełnić Dane pacjenta. Pola obowiązkowe są oznaczone gwiazdką. Data urodzenia oraz Płeć są uzupełniane automatycznie na podstawie numeru PESEL. Historia przeprowadzonych wizyt będzie dostępna na zakładce Wizyty po zapisaniu kartoteki. Po wprowadzeniu i zweryfikowaniu danych kliknąć przycisk Zapisz.
Temat należy do Zbioru zagadnień istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS.