Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Lekarz PLUS – Jak dodać gabinet?

Program: Lekarz PLUS

Kategoria: Konfiguracja

​Aplikacja Lekarz PLUS umożliwia obsługę wielu gabinetów w jednym miejscu. Pierwszą możliwością dodania do gabinetów do programu jest początkowa konfiguracja​. Dla każdego prowadzony jest oddzielny terminarz wizyt. W celu dodania gabinetu do programu należy:

1. Z listy modułów wybrać Ustawienia, a następnie Organizacja.


2. W sekcji Komórki organizacyjne kliknąć przycisk Dodaj gabinet.


3. W oknie, które się wyświetli wskazać gabinet, który ma zostać dodany do programu. Lista dostępnych gabinetów jest wygenerowana na podstawie danych ​​podmiotu w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Wybór zatwierdzić przyciskiem Dodaj.

 

Temat należy do Zbioru zagadnień ​istotnych przy ​​konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS​.​​​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki