Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak do dokumentu podłączyć istniejący załącznik z Biblioteki załączników?
Ostatnia modyfikacja: 16.04.2024
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Programy serii InsERT nexo pozwalają na dodawanie załączników do dokumentów. W celu podłączenia istniejącego załącznika z Biblioteki załączników należy:
1. Odnaleźć i zaznaczyć wybrany dokument, a następnie kliknąć Popraw. Na potrzeby prezentacji wykorzystana zostanie Faktura sprzedaży.
2. Przejść na zakładkę Załączniki i wybrać Podłącz istniejący.
3. Zaznaczyć jeden, bądź wiele załączników i zatwierdzić przyciskiem Wybierz.
4. Wybrane załączniki pojawią się na liście.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: