e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak dodać informację o dacie zawieszenia działalności klienta biura?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci biura
Moduł Klienci biura zawiera listę podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe. Pozwala on na wykonywanie wielu akcji związanych z zarządzaniem klientami. W sekcji Okresy działalności użytkownik może uzupełnić daty: zawieszenia, planowanego wznowienia i wznowienia działalności gospodarczej. Aby dodać informację o zawieszeniu działalności klienta biura, należy:
1. Przejść do modułu Klienci biura, zaznaczyć na liście klienta biura i kliknąć Popraw.
2. Kliknąć zakładkę Biuro i uzupełnić Datę zawieszenia.
3. Opcjonalnie uzupełnić Planowaną datę wznowienia i zapisać zmiany.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.