Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak wygenerować dodatkowy opis e-Faktury?

Ostatnia modyfikacja: 05.01.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: KSeF, Konfiguracja

Parametry KSeF pozwalają określić najważniejsze ustawienia dotyczące generowania, wysyłania i odbioru e-Faktur.

W parametrach KSeF lub indywidualnie w kartotece klienta (zakładka KSEF) udostępniono możliwość konfigurowania dodatkowego opisu – generowanie dodatkowego opisu pozwala zdecydować, czy na e-Fakturze ma znaleźć się dodatkowy opis dla poszczególnych pozycji.

Oprócz powiązania dodatkowych informacji pobranych z wierszy faktury można również powiązać dodatkowe informacje z nagłówka dokumentu.

 

Dodatkowy opis – Sprzedaż

Dodatkowy opis można skonfigurować globalnie w parametrach KSeF lub indywidualnie w kartotece klienta (zakładka KSEF).

W pierwszej kolejności należy uzupełnić kolumnę Dane, a program uzupełni kolumnę Klucz oraz Dotyczy. Kolumnę Klucz można edytować i wpisać własny ciąg znaków, a kolumna Dotyczy informuje (jest nieedytowalna), którego pola faktury dotyczy dany wpis – może to być nagłówek dokumentu lub wiersz faktury.



Na podstawie powyższej konfiguracji dane uzupełnione na dokumencie w polach Opis z pozycji oraz Uwagi zostaną odpowiednio powiązane z wierszem i nagłówkiem wygenerowanego dokumentu e-Faktury.


W wygenerowanej e-Fakturze powiązane informacje można przeglądać na zakładce Dodatkowy opis.



Informacje będą widoczne zgodnie z konfiguracją w pliku XML (wiersze faktury lub nagłówek dokumentu).

 


Dodatkowy opis – Zakup

Dodatkowy opis można skonfigurować globalnie w parametrach KSeF lub indywidualnie w kartotece klienta (zakładka KSEF).

W pierwszej kolejności należy uzupełnić kolumnę Dane, a program automatycznie uzupełni kolumnę Klucz oraz Dotyczy.

Kolumnę Klucz można zmienić i wpisać własny ciąg znaków (należy pamiętać, że nazwa powinna być identyczna, jak u sprzedawcy, aby informacja została odebrana), a kolumna Dotyczy informuje (jest nieedytowalna), którego pola faktury dotyczy dany wpis – może to być nagłówek dokumentu lub wiersz faktury.

 


Na podstawie powyższej konfiguracji dane uzupełnione na dokumencie w polach Kod dostawy oraz Uwagi zostaną odpowiednio powiązane z wierszem i nagłówkiem dokumentu e-Faktury.



Informacje będą widoczne zgodnie z konfiguracją w pliku XML (wiersze faktury lub nagłówek dokumentu).

 

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki