Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sello NX – Synchronizacja ofert internetowych ze stanami magazynowymi

Ostatnia modyfikacja: 18.04.2024

Program: InsERT nexo, Sello NX

Kategoria: Asortyment, Integracje, Magazyn

​​Program Sello NX ​umożliwia synchronizację ofert internetowych ze stanami magazynowymi. Mechanizm ten umożliwia automatyczną zmianę ilości oferowanych produktów, a także dezaktywację i aktywację ofert internetowych w zależności od stanów magazynowych w programie.​ Synchronizacja jest dostępna z poziomu Parametrów ofert internetowych i bazuje na Cechach ofert internetowych

​​​

Aby z niej skorzystać, należy dodać odpowiednie cechy ofert internetowych w słowniku​, a następnie wskazać je w jednej, bądź wielu z udostępnionych funkcji:

  • ​​Gdy zmieniono, to – ilość produktów w wybranych ofertach internetowych będzie synchronizowana z ilością we wskazanej kolumnie w kartotece asortymentu.

  • Gdy wyczerpany, to​ – gdy ilość we wskazanej kolumnie kartoteki asortymentu osiągnie 0, wybrane oferty internetowe zostaną dezaktywowane.

  • Gdy uzupełniony, to​ – gdy ilość we wskazanej kolumnie kartoteki asortymentu zostanie zwiększona z 0, wybrane oferty internetowe zostaną aktywowane.​​

Przykład 1:

​Zastosowanie wszystkich dostępnych mechanizmów dla ofert posiadających określoną cechę – w tym wypadku, dla ofert posiadających cechę "Synchronizuj wszystko" zostaną zastosowane mechanizmy synchronizacji ilości asortymentu, a także automatyczna aktywacja i dezaktywacja ofert.

​​​​

Przykład 2:

Zastosowanie poszczególnych dostępnych mechanizmów dla ofert posiadających określone cechy – w tym wypadku, dla ofert posiadających wskazane cechy zostaną zastosowane wybrane mechanizmy. Należy pamiętać, że jedna oferta może posiadać wszystkie z wymienionych cech.


​Uwaga! ​Nazwa cechy nie ma wpływu na działanie mechanizmów, jednakże może posłużyć łatwiejszej identyfikacji przez użytkownika. Warto wobec tego rozważyć nadanie cechom takich nazw, by ich przeznaczenie było oczywiste.

Powyższe mechanizmy zostaną zastosowane​ dla ofe​​rt posiadających wybrane cechy. Nadawanie cech ofertom internetowym można przeprowadzić zarówno dla pojedynczych ofert, jak i zbiorczo:

Uwaga! Aby wygenerowane zmiany wpłynęły na oferty w serwisie sprzedaży internetowej, należy je przesłać.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki