e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak dodać inwentaryzację?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Asortyment, Dokumenty, Inwentaryzacja, Magazyn
Subiekt 123 pozwala na dodanie inwentaryzacji, na podstawie której zaktualizowane zostaną stany magazynowe produktów. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Magazyn – Inwentaryzacje, a następnie kliknąć +.
2. Ustawić Datę inwentaryzacji. W obecnej wersji Inwentaryzację można przeprowadzić wyłącznie dla wszystkich towarów z włączonym śledzeniem stanów magazynowych. Kliknąć Rozpocznij inwentaryzację.
3. Uzupełnić kolumnę Stan wg spisu. Na podstawie różnic pomiędzy Stanem wg programu a uzupełnionym Stanem wg spisu zaktualizowane zostaną kolumny Przychód oraz Rozchód.
4. Po uzupełnieniu wszystkich danych inwentaryzację można:
-
Zapisać – pozycja pojawi się na liście inwentaryzacji ze statusem Niezatwierdzona. Inwentaryzacja o statusie Niezatwierdzona nie generuje dokumentów magazynowych i nie wpływa na stany magazynowe produktów.
-
Zatwierdzić – pozycja pojawi się na liście inwentaryzacji ze statusem Zatwierdzona. Wygenerowane zostaną odpowiednie dokumenty magazynowe, które wpłyną na stany magazynowe produktów.
-
Pobrać jej wydruk – dokument inwentaryzacji zostanie zapisany i możliwe będzie pobranie wydruku.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.