e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać słownik użytkownika?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Konfiguracja, Schematy
W programach Rachmistrz nexo, Rewizor nexo i Gratyfikant nexo dostępne są słowniki do indywidualnego wykorzystania przez użytkowników programu. Każdemu ze słowników można nadać indywidualną nazwę np. Zlecenia, Miejsca powstawania kosztów.
Słowniki te mogą być wykorzystywane jako wzorzec dla dodawanych kartotek księgowych i tym samym kartoteki te mogą zostać użyte jako element planu kont. Elementami tych słowników można opisywać dokumenty do dekretacji (obrazy księgowe) po wcześniejszym włączeniu ich obsługi w module Konfiguracja – Dostępność pól opisu księgowego.
Aby skonfigurować słownik własny, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja i wyszukać "Słownik użytkownika" i wybrać jeden z dostępnych słowników.
W programie dostępne jest dziesięć słowników, które użytkownik może wykorzystać według własnych preferencji. Wybrać jeden z dostępnych słowników.
2. Kliknąć górne menu Operacje i wybrać Zmień nazwę słownika.
3. Podać nazwę i zapisać zmiany.
4. Kliknąć Dodaj.
5. Uzupełnić Symbol i Nazwę. Zapisać zmiany.
Użytkownik ma możliwość tworzenia słowników, który zawiera wiele elementów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.