Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać słownik użytkownika?

Ostatnia modyfikacja: 14.11.2023

Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo

Kategoria: Konfiguracja, Schematy

​W programach Rachmistrz nexo, Rewizor nexo i Gratyfikant nexo dostępne są słowniki do indywidualnego wykorzystania przez użytkowników programu. Każdemu ze słowników można nadać indywidualną nazwę np. Zlecenia, Miejsca powstawania kosztów.

Słowniki te mogą być wykorzystywane jako wzorzec dla dodawanych kartotek księgowych i tym samym kartoteki te mogą zostać użyte jako element planu kont. Elementami tych słowników można opisywać dokumenty do dekretacji (obrazy księgowe) po wcześniejszym włączeniu ich obsługi w module Konfiguracja – Dostępność pól opisu księgowego

Aby skonfigurować słownik własny, należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja i wyszukać "Słownik użytkownika" i wybrać jeden z dostępnych słowników.


W programie dostępne jest dziesięć słowników, które użytkownik może wykorzystać według własnych preferencji. Wybrać jeden z dostępnych słowników.


2. Kliknąć górne menu Operacje i wybrać Zmień nazwę słownika.

 

3. Podać nazwę i zapisać zmiany. 


4. Kliknąć Dodaj.


5. Uzupełnić Symbol i Nazwę. Zapisać zmiany.


Użytkownik ma możliwość tworzenia słowników, który zawiera wiele elementów.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki