Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać kategorię zgłoszeń klientów?

Ostatnia modyfikacja: 18.10.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Laboratorium

​​Od ​wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy. 

Aby dodać nową kategorię zgłoszeń klientów, należy:​

1. Przejść do Konfiguracji – Kategorie zgłoszeń klientów,​​ a następnie kliknąć Dodaj.


2. Określić Nazwę ​kategorii i opcjonalnie przypisać do niej wybranego opiekuna. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


3. Dodana kategoria będzie widoczna do wyboru w formularzu kontaktowym, w polu Kategoria.


Temat należy do ​​Gestor nexo – Zgłoszenia klientów​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki