Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać kategorię zgłoszeń klientów?
Ostatnia modyfikacja: 18.10.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Laboratorium
Od wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby dodać nową kategorię zgłoszeń klientów, należy:
1. Przejść do Konfiguracji – Kategorie zgłoszeń klientów, a następnie kliknąć Dodaj.
2. Określić Nazwę kategorii i opcjonalnie przypisać do niej wybranego opiekuna. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
3. Dodana kategoria będzie widoczna do wyboru w formularzu kontaktowym, w polu Kategoria.
Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.