e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Zgłoszenia klientów
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Laboratorium, Pierwsze kroki
Od wersji 47.0.0 Gestora nexo dostępny jest nowy moduł Zgłoszenia klientów. Aby stał się on widoczny w drzewku modułów (w węźle Obsługa klienta), należy wcześniej aktywować go w Laboratorium nexo. Równocześnie z jego uruchomieniem następuje aktywacja zgłoszeń klientów, które zostały dodane przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Firma, która korzysta z Gestora nexo, może udostępnić formularz swoim klientom. Dzięki niemu będą oni mogli kontaktować się z firmą i śledzić postęp swoich zgłoszeń.
Po udostępnieniu formularza klientowi może on zostać wypełniony i przesłany do firmy.
Po wysłaniu zgłoszenia klient może je śledzić pod linkiem www oraz kontaktować się z pracownikiem firmy, który obsługuje dane zgłoszenie.
Zgłoszenie dodane przez klienta jest automatycznie pobierane przez nexo. Nexo korzysta z powiadomień typu Push, zarówno odnośnie pobierania nowych zgłoszeń jak i ich aktualizacji. Pracownik w systemie nexo może odpowiadać na zgłoszenie klienta, a klient może dodawać wiadomości za pomocą strony www, dzięki czemu zachowana jest bezpośrednia i naturalna komunikacja pomiędzy pracownikiem firmy a klientem.
Zarówno pracownik firmy, jak i klient może zakończyć zgłoszenie.
Klient może zostać automatycznie powiadomiony po wysłaniu swojego zgłoszenia (np. za pomocą wiadomości z linkiem do śledzenia), jak również po każdej aktualizacji (np. po dodaniu wiadomości przez pracownika w nexo). Odpowiednie opcje dostępne są w Parametrach zgłoszeń klientów.
Lista artykułów e-Pomocy technicznej przydatnych podczas rozpoczęcia pracy z modułem Zgłoszenia klientów: