Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać zgłoszenie klienta w programie?
Ostatnia modyfikacja: 18.10.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Laboratorium
Od wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy. Zgłoszenie może zostać dodane bezpośrednio w programie.
Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Zgłoszenia klientów, a następnie wybrać Dodaj – Zgłoszenie.
2. Uzupełnić dane klienta.
3. Nadać temat i wpisać treść zgłoszenia.
4. Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych danych zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.