e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak ustawić formę dokumentu?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Dokumenty, KSeF, Laboratorium
Uwaga! Moduł e-Faktur zakupu jest dostępny w ramach Laboratorium InsERT GT i obsługi Krajowego Systemu e-Faktur. Opis aktywacji funkcjonalności związanych z obsługą KSeF znajduje się tutaj.
Forma dokumentu w programie Subiekt GT pozwala określić, czy dokument jest przeznaczony do Krajowego Systemu e-Faktur, czy ma formę tradycyjną. Tylko dokumenty z formą do KSeF mogą być wysyłane do Krajowego Systemu e-Faktur. W celu ustawienia formy dokumentu należy:
1. Z listy modułów wybrać Sprzedaż – Faktury sprzedaży (operacja dostępna również dla Korekt sprzedaży), zaznaczyć dokumenty, których forma będzie zmieniona i z górnego menu wybrać e-Faktury – Zmień formę dokumentu.
2. W oknie, które się wyświetli wybrać Formę dokumentu, która zostanie ustawiona dla zaznaczonych wcześniej faktur. Wybór zatwierdzić przyciskiem OK.
3. Formę dokumentu można również ustawić podczas wystawiania, czy edytowania dokumentu w górnej części okna.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących obsługi KSeF w programie Subiekt GT.