Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak ustawić formę dokumentu?

Ostatnia modyfikacja: 13.10.2023

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, KSeF, Laboratorium

Uwaga! Moduł e-Faktur zakupu jest dostępny w ramach Laboratorium ​InsERT GT i obsługi Krajowego Systemu e-Faktur. Opis aktywacji funkcjonalności związanych z obsługą KSeF znajduje się tutaj.​

Forma dokumentu w programie Subiekt GT pozwala określić, czy dokument jest przeznaczony do Krajowego Systemu e-Faktur, czy ma formę tradycyjną. Tylko dokumenty z formą do KSeF mogą być wysyłane do Krajowego Systemu e-Faktur. W celu ustawienia formy dokumentu należy:

1. Z listy modułów wybrać SprzedażFaktury sprzedaży (operacja dostępna również dla Korekt sprzedaży), zaznaczyć dokumenty, których forma będzie zmieniona i z górnego menu wybrać e-FakturyZmień formę dokumentu.


2. W oknie, które się wyświetli wybrać Formę dokumentu, która zostanie ustawiona dla zaznaczonych wcześniej faktur. Wybór zatwierdzić przyciskiem OK.


3. Formę dokumentu można również ustawić podczas wystawiania, czy edytowania dokumentu w górnej części okna.



Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy tech​nicznej dotyczących obsługi KSeF w programie Subiekt GT​.​​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki