Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak odpowiedzieć na zgłoszenie klienta?
Ostatnia modyfikacja: 18.10.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Laboratorium
Od wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby odpowiedzieć na zgłoszenie klienta, należy:
1. Przejść do modułu Zgłoszenia klientów, zaznaczyć pozycję na liście i kliknąć Popraw.
2. Uzupełnić treść odpowiedzi i kliknąć Dodaj.
3. Wiadomość pojawi się w Historii komunikacji. Klient otrzyma odpowiedź po wybraniu Zapisz.
4. Po przeprowadzeniu operacji Status zgłoszenia ulegnie zmianie.
Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.