Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak oznaczyć zgłoszenie klienta jako zakończone?

Ostatnia modyfikacja: 18.10.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Laboratorium

​Od ​wersji 47.0.0 programu Gestor nexoLaboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.

Aby oznaczyć zgłoszenie klienta jako zakończone, należy:

Uwaga!​ Po zakończeniu zgłoszenia nie będzie ono edytowalne, a klient zostanie pozbawiony możliwości przesyłania dalszych wiadomości.

1. W module Zgłoszenia klientów zaznaczyć wybraną pozycję na liście, a następnie wybrać Operacje – Zakończ zgłoszenie.


2. Potwierdzić operację przyciskiem Zakończ.


3. Status zgłoszenia ulegnie zmianie.


​Operacja jest dostępna również po zaznaczeniu zgłoszenia i wybraniu Popraw.


Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów​.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki