e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak oznaczyć zgłoszenie klienta jako zakończone?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Laboratorium
Od wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby oznaczyć zgłoszenie klienta jako zakończone, należy:
Uwaga! Po zakończeniu zgłoszenia nie będzie ono edytowalne, a klient zostanie pozbawiony możliwości przesyłania dalszych wiadomości.
1. W module Zgłoszenia klientów zaznaczyć wybraną pozycję na liście, a następnie wybrać Operacje – Zakończ zgłoszenie.
2. Potwierdzić operację przyciskiem Zakończ.
3. Status zgłoszenia ulegnie zmianie.
Operacja jest dostępna również po zaznaczeniu zgłoszenia i wybraniu Popraw.
Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.