e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać lub poprawić użytkownika?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Użytkownicy
W celu dodania nowego użytkownika lub modyfikacji już wprowadzonych danych należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Użytkownicy, następnie kliknąć Dodaj, gdy ma zostać wprowadzony nowy użytkownik lub Popraw, jeżeli mają zostać zmodyfikowane dane istniejącego pracownika.
2. Po wybraniu opcji Popraw program pozwoli na wprowadzenie oraz modyfikacje danych, które wpływają na pracę danego pracownika w programie. Istotny jest fakt, że znacznik aktywny wpływa na widoczność użytkowników przy logowaniu do programu. W momencie, gdy pracownik się zwolni, opcja ta rozwiąże problem ze zbyt dużą liczbą użytkowników. Parametr Wymuś zmianę hasła po zalogowaniu, wymusi na użytkowniku zmianę ustalonego powyżej hasła podczas najbliższego logowania. W razie problemów wszystkie pola zostały opisane w temacie pomocy pod przyciskiem F1.
3. W celu nadania uprawnień należy przejść do zakładki Uprawnienia. Zaznaczone pola odpowiadają za nadane uprawnienia. Jeżeli zostaną odznaczone, to użytkownik nie będzie miał dostępu do danej funkcjonalności. Po wykonaniu zmian okno należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.