e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak dodać fakturę zakupu?
Program: Subiekt 123
Subiekt 123 umożliwia dodawanie faktur zakupu. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Faktury zakupu i w prawym górnym rogu wybrać „+".
2. Uzupełnić wymagane pola w sekcji Podstawowe – Sprzedawca, Numer oryginału oraz Miejsce wystawienia.
3. Sekcja Zawartość pozwala na wprowadzenie pozycji Produktów oraz danych dotyczących Płatności.
Jeżeli na liście występują towary z włączoną kontrolą stanów magazynowych, po zapisaniu faktury zakupu automatycznie zostanie zapisany dokument przyjęcia zewnętrznego.
4. W sekcji Inne istnieje możliwość dodania Rachunku bankowego, Opisu, oznaczenia jako zakup z Metodą kasową, Zakup środka trwałego czy Mechanizm podzielonej płatności oraz wskazanie Odbiorcy i Osoby wystawiającej dokument.
5. Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.