e-Pomoc techniczna
Portal Dokumentów – Jak usuwać Etykiety księgowe z dokumentów?
Program: Dokumenty firmy, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Dokumenty pobrane, Komunikacja, Laboratorium
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość rozszerzenia opisu księgowego dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów o wartości słownikowe zdefiniowane przez księgowość.
Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów. Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja na usługę Portalu dokumentów lub jej aktywna wersja próbna. Usługa Portalu Dokumentów umożliwia usuwanie etykiet dla pojedynczego dokumentu, lub zbiorczo.
Aby usunąć Etykietę księgową, należy otworzyć dokument w Portalu Dokumentów i kliknąć X przy odpowiedniej etykiecie. Zmiany zostaną zapisane po zamknięciu dokumentu.
Aby usunąć zbiorczo etykiety księgowe, należy zaznaczyć odpowiednie dokumenty na liście, kliknąć przycisk Etykiety, odznaczyć te, które mają zostać usunięte z zaznaczonych dokumentów i kliknąć Zastosuj.