e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie Etykiet księgowych?
Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty pobrane, Konfiguracja, Laboratorium, Plan kont
Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe.
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów.
W programie Rewizor nexo umożliwiono również tworzenie kartoteki księgowej na podstawie wcześniej utworzonych etykiet księgowych, w tym celu należy:
1. Przejść do modułu Konta – Kartoteki księgowe i utworzyć nową kartotekę.
2. W polu Wzorzec kartoteki wybrać Etykiety księgowe.
3. Uzupełnić pozostałą część parametrów wg. własnych preferencji. Po wprowadzeniu danych zapisać kartotekę.
Utworzoną kartotekę można użyć w planie kont oraz wykorzystać w schematach dekretacji.