Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie Etykiet księgowych?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty pobrane, Konfiguracja, Laboratorium, Plan kont

​Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe. ​

Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów. 

W programie Rewizor nexo umożliwiono również tworzenie kartoteki księgowej na podstawie wcześniej utworzonych etykiet księgowych, w tym celu należy:​

1. Przejść do modułu Konta –​ Kartoteki księgowe i utworzyć nową kartotekę.​


2. W polu Wzorzec kartoteki wybrać Etykiety księgowe.


3. Uzupełnić pozostałą część parametrów wg. własnych preferencji. Po wprowadzeniu danych zapisać kartotekę.​


Utworzoną kartotekę można użyć w planie kont oraz wykorzystać w schematach dekretacji​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki